U bent hier

Algemene informatie

OPENINGSTIJDEN

De bezoeken bij Le Papillon zijn bij voorkeur op afspraak. Le Papillon is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09.00uur tot 17.00uur. Buiten deze tijd kan een boodschap worden ingesproken. U wordt binnen 24 uur terug gebeld.

Oosterwolde:
Langekamp 45
8431 PR Oosterwolde
0516-512862
www.lepapillonmammacare.nl

Burgum:
Lageweg 1A
9251 JT Burgum
0511-481100
www.lepapillonmammacare.nl
www.avalonlingerie.nl

Voor een routebeschrijving kunt u de brochure van Le Papillon raadplegen.

KLACHTEN
Mocht u ondanks het uiterst zorgvuldig aanmeten en selecteren van een prothese toch nog een klacht hebben dan stellen wij het op prijs dat u zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons opneemt.  Wij zullen vervolgens:

- Uw klacht registreren
- Samen met u zoeken we naar de juiste oplossing
- Na ongeveer twee weken nemen we contact met u op om te vernemen of de klant verholpen
- Indien dit niet toereikend is kunt u onze klachtenbrochure aanvragen, hiermee kunt u uw klacht insturen naar een ons en onafhankelijke Klachtencommissie: erisietsmisgegaan.nl

MAXIMALE WACHTTIJD
Op een vaste tijd gemaakte afspraak kan er sprake zijn van een wachttijd van maximaal 20 minuten.

DECLARATIE
Wij verzorgen voor u de declaratie bij uw zorgverzekeraar. Een mammaprothese is een hulpmiddel. Hulpmiddelen vallen in het basisverzekering en onder het verplicht eigen risico van de zorgverzekeraar. Wanneer u het eigen risico van het lopende jaar nog open heeft staan, dan zal uw zorgverzekeraar jet bedrag van de prothese verrekenen met het openstaande eigen risico. Het verplicht eigen risico bedraagt €385,00. De prijs van de prothese varieert van €210,00 tot €230,00.


VOORLICHTING OVER DE TE VERSTREKKEN PRODUCTEN EN HET BEDRIJF
Bij Le Papillon kunt u folders en brochures verkrijgen van de te verkrijgen artikelen. Op de protheses, lingerie en badmode zit een productgarantie welke de fabrikant verstrekt. Een omruilgarantie is van toepassing op een contactprothese tot een maximale periode van 12 weken. Een siliconenprothese kan tot twee weken na verstrekking worden omgeruild. 

SEMH
Sinds 1995 is het in Nederland mogelijk de betere leveranciers van hulpmiddelenzorg te herkennen. Leveranciers die hoogwaardig kwaliteitswerk leveren zijn namelijk erkend door de SEMH, de Stichting Erkenningsregeling leveranciers Medische Hulpmiddelen en als zodanig herkenbaar aan het afgebeelde logo in de rechter bovenhoek.

De door de SEMH erkende leverancier is de professional die door opleiding en jarenlange ervaring precies weet hoe te handelen. Vanaf het opnemen van de maatvoering, de vervaardiging van het product tot aan de ‘finishing touch’ bij het passen bent u bij de erkende leverancier in goede handen.

De erkenning door de SEMH heeft meerwaarde voor alle partijen: de consument, de leverancier en de zorgverzekeraar. De leverancier wordt regelmatig getoetst of de hulpmiddelzorg die geleverd wordt geleverd constant voldoet aan de eisen en aansluit bij de behoefte van de gebruiker. De consument heeft een waarborg voor kwaliteit, kennis en begrip en de zorgverzekeraar weet dat het geld goed wordt besteed. Voor meer informatie, klik hier.

Megami nieuw!

Vanuit Engeland hebben we sinds enige tijd een nieuw merk in de winkel. Megami, is stoer en vrouwlijk. Alle bhs, badpakken en tankini's hebben hoesjes voor een mammaprothese.

Eigen risico

U heeft een mammaprothese aangeschaft en enige tijd later ontvangt u een specificatie. Daarna ontvangt u een rekening van uw zorgverzekeraar met het verzoek uw eigen risico, of een deel daarvan, te betalen. Verbaasd kijkt u naar uw rekening. Wordt dit niet door de zorgverzekering vergoed?

Heeft u een vraag?

Neem gerust contact met ons op of maak een afspraak.

Webshop!

Al onze artikelen vind u in onze webshop! Heeft u daar vragen over, dan kunt u contact met ons opnemen.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van ons laatste nieuws.